سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخباراز سیستم عامل iOS 13 چه اطلاعاتی داریم؟

کالاسودا- روز جاری در این مطلب قصد داریم تا به محاسبه سیستم برهان iOS 13 بپردازیم و تمام اطلاعاتی در این مورد داریم را با شما به اشتراک بگذاریم . صد رد صد این مقاله می تواند برای طرفداران و یوزرها iOS جذاب توجه باشد . 

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

ویژگی 

های نسخه کنونی سیستم برهان IOS سیستم دلیل iOS یکی از بهترین سیستم عامل ها در بازار بوده که نیز درحال حاضر روی هزاران iPhone و iPad در حال کار هست . سیستم دلیل کمپانی اپل همیشه در حالا ارتقاء بوده و قصد دارااست تا بهترین و دیدنی ترین سیتسم برهان را به یوزرها خویش عرضه نماید . امسال شرکت اپل سیستم ادله iOS 12 را به بازار عرضه کرد که در‌صورتی‌که بخواهیم درستگو باشیم تغییرات آنچنانی در این سیستم ادله مشاهده نکردیم . یکی از مواقعی که در این سیستم برهان دیدیم پلاگین Screen Time بود که توانست نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب نماید . 

 

خصوصیت 

های احتمالی سیستم عامل IOS 13 یکسری ماهی می شود که سیستم عامل iOS 12 به بازار عرضه گردیده می باشد اما شایعات سیستم استدلال iOS 13 نیز حالا داغ بوده و توانسته دقت ها را به خود جلب کند . ما امروز قصد داریم که تا محاسبه تمام شایعات و فرض ها سیستم عامل iOS 13 بپردازیم که می تواند برای شما دوستان دیدنی توجه باشد . مسلما به روزرسانی ها و ارتقاها باعث کیفیت هرچه عمده این سیستم برهان می شود .ویژگی 

های نسخه کنونی سیستم دلیل iOS 

1- 

عدم پشتیبانی از دستگاه های قدیمی سیستم برهان iOS 12 به طور کلی از خیلی از دستگاه های دیرین اپل پشتیبانی می کرد که برای نمونه می توانیم به iPhone 5s اشاره کنیم . در حقیقت گوشی iPhone 5s در سال 2013 به بازار عرضه شد و او‌لین گوشی بود که دارنده حسگر اثر انگشت بود البته به طور کلی 5 سالی می شود که از عرضه این تلفن همراه می گذرد . حالا گفته گردیده در سیستم برهان iOS 13 شاهد این باشیم که این سیستم ادله از دستگاه های سابق پشتیبانی نخواهد کرد . در زمینه سیستم دلیل iOS 13 احتمال دارد مستمند 2 گیگابایت رم بوده تا بتواند همت خویش را داشته باشد . 

 

2- 

وضعیت تاریک وضعیت بدون نور چیزی میباشد که کاربران iOS تعدادی سالی می شود که به دنبال بیشتر شدن آن می‌باشند . این ویژگی می تواند با استقبال خیلی از کاربران مواجه شود چون این ویژگی خیر تنها می تواند از چشمان شما در برابر نورهای زیان آور نگهداری کند بلکه می تواند سبب ساز مصرف کمتر باتری موبایل شما شود . می بایست دید که بالاخره این قضیه به سیستم دلیل iOS 13 اضافه خواهد شد یا خوبی . 

 

3- 

ارتقا دستیار صوتی SIRI یکی از مواقعی که شرکت اپل در حیث دارد تا در سیست برهان iOS 13 ارتقاء دهد ، دستیار صوتی سیری می‌باشد که در هر یک تلفن همراه های iPhone قرار داراست . با آزمایشات فراوان روی این دستیار صوتی احتمالا شاهد ارتقا عمده این دستیار صوتی در ورژن جدید سیستم عامل iOS خوا هیم بود . شاید رقابت دستیار صوتی Siri رقابتی تنگاتنگ با دستیار صوتی گوگل و الکسا خواهد داشت . 

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

حیث 

شما در مورد تغییرات سیستم استدلال iOS در ورژن 13 این سیستم استدلال چیست؟ آیا این ویژگی ها می تواند نگاه کاربران را به خویش جلب کند؟ 

چشم به راه نظرات شما عزیزان در بخش کامنت ها هستیم .